Onpa ihanaa elää

Oli tosiaan hoitoneuvottelu. Jännitti vähän se tilanne taas. Siellä oli asumisyksikön työntekijä mukana. Päätettiin kotiutumispäivämäärä.

Se sitten laukaisi melkoisen takaumien vyöryn, ajatus kotiutumisesta. 

Aika pian kuitenkin helpotti. Nyt ehkä hivenen ahdistaa mutta ei liikaa. Taidan mennä tänään kahviolle syömään kermamunkin.

Juttelin nuoren naispuolisen hoitajan kanssa. Huomasin jälkeenpäin että en maininnut kertaakaan traumoja ja juteltiin vähän tyttöjen juttuja ja niitä näitä naurun säestyksellä. Kun lopeteltiin niin huomasin maadoittuneeni paljon. Tuli yllätyksenä miten hyvin se maadoitti että sai juteltua arkipäiväisiä asioita eikä edes maininnut traumoja (minkä aiemmin ajattelin maadoittavan parhaiten).

Ihanaa päästä kotiin. Huomenna sitten. Ehtii tämän päivän vielä sulatella asiaa mielessään.

On aika ihana olo kun kesä tekee tuloaan tosiaan kuten taisin jo mainita. Joitain pieniä murheita ja stressinaiheita jotka kyllä paisuvat päässä suhteettoman suuriksi ylitsepääsemättömiksi esteiksi. Eivät ne mitään vakavaa ole.

Kokeilin tällaista lookkia tekoälyllä. Ei yhtään minun tyylistä kyllä vaikka ihan söpöltä tämäkin voisi näyttää. Barbie-look!


Nyt odottelen päiväkahveja. Onpa ihanaa elää. 

Kikatusta ja
Kiherrystä
Tyttö näytti söpöltä
Vaaleassa mekossaan
Nauroi kesätuulessa
Huolia vailla
Vailla murheesta
Kukat kylpivät valossa
Heinänkorret kutittivat jaloissa
Tyttö katsoi taivaalle
Ja hymyili pilville
Ne muodostivat sydämen
Auringon keskelle
Tyttö heittäytyi maahan
Ja hengitti ruohon tuoksua
Sulki hellästi silmänsä
Melkein nukahtaen lämmössä
Koska oli kesäistä
Ja kaikki oli paikallaan
Olla vain tässä näin
Ja niin elämä jatkoi kulkuaan

Kommentit

Suositut tekstit