Maadoittunut ja tässä
Olen viime päivinä ollut aktiivinen ja käynyt kävelemässä kaikkialla ja hemmottelemassa itseäni kahviloissa ja ravintoloissa.
Outo tunne on tullut... Tänään. Jalat koskettaa maata. En "lennä jossain tuolla" ja pelkää. Kun jalat koskee maata, pelot hälvenee.
Olen toistaiseksi onnistunut olemaan tupakoimatta. Ei oikeastaan edes himota. Mietin vain syöpään kuolemista eikä enää innosta tupakka ollenkaan.
Omituista kun ymmärtää että voi eheytyä vielä lisää ja ehkä joskus jalat ovat täysin maata vasten. Että tunnen ne.
Kokeilin muokata itselleni vaaleita raitoja hiuksiin. Parin viikon päästä kampaaja. Tämä olisi aika hyvä.




Kommentit
Lähetä kommentti