Ei mitään -tila
Heräsin tänään ihme kyllä hyvin aikaisin jo. Taidan mennä aamupalalle. Ensiksi katson Muumit. Tänään tulee uusi sänky. Sitten siivoan lisää. Olen nyt intoutunut siivoamaan.
Olen onnistunut olemaan tupakoimatta. Vasta vähän alle viikon mutta hyvin sujuu. Ei ole houkutuksia.
Tällaista pohdin eilen. Koin "ei mitään -tilan". Näin kirjoitin päiväkirjaani.
Ehkä tuosta syystä nukuin paremmin viime yön, syvempää unta, koska saavutin rauhan ja turvan tunteen eilen illasta.
En osaa kuvailla tätä. Olen niin tyytyväinen. Kaikki on niin hyvin kuin voi vain olla. Tai tietysti voisi olla vielä paremmin. Sehän tässä on. Menee paremmin ja kohta menee vielä monin verroin enemmän paremmin! Tyytymättömyys edelliseen elämään ja tämä nykyinen... Hurjaa. Samaistun ihmisiin jotka ovat kokeneet kuolemanrajakokemuksen. He ovat täysin tyytyväisiä, yleensä. Mikään ei vaivaa. Sellaiseksi oma elämäni on menossa.
Rakastan ihan kaikkia ja kaikkea.



Kommentit
Lähetä kommentti